Söndag 1/3

Heja februari har redan gått, 4 veckor har även sprungit iväg sedan jag blev högskolestudent.
Första kursen är avslutad, ej hunnit få alla betyg i uppgifter ännu!
veckan som vart har jag ej kunnat plugga nånting, har ej tagit mig för fastän jag har hur mycket som helst att göra!
Börja känna en viss panik nu!
Så veckan som kommer blir en pluggvecka!! Tindra ska vara på dagis varje dag mellan 7.45 och 16.00, ska försöka ta mig ner till biblioteket, kanske för mera ro till att plugga om jag sitter där.

Har skola nästa fredag så det finns tid för studier!
Nästa vecka har jag 4 stycken seminarium uppe i bollnäs!

helgen då? I fredags var Bisse, svärmor, min pappa med sambo här på middag på kvällen...thaimat stod på menyn!

Lördag åkte vi till valbo en sväng, inhandlades en klocka till mig och en bok till Thomas, blidde lunch där oxå.

kvällen kollade vi på melodifestivalen.

Idag söndag, Thomas blev upphämtad i taxi kl 09.00 imorse, 5 veckor blir jag solokvist här hemma!

Förra veckan var jag förresten på intervju på förlossningen, spännande....hoppas jag får vara där.
Skulle intervjua två till tjejer denna vecka, sedan skulle hon antingen höra utav sig i slutet av denna vecka eller nästa vecka ändå!

Imorgon kl 13.00 är det förhandlingar med facket, kl 15.00 är vi kallad till mötet, så imorgon blir det väl mera officiellt att vi blir övertaliga...har inte så mycket förhoppningar om att facket kan göra nånting, det som facket kunde göra som de sa var att de kunde dra det vidare till nånting som heter central förhandling.
Jag vill bara veta vart jag kommer få min tjänst nånstans!!
Har lagt in om tjänstledigt helt från den 1:a mars till 1:a Juni, sedan vill jag jobba heltid Juni och Juli och kanske lite semster i augusti innan skolan börjar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback