Sista dagen på denna månad..

är idag, Lördag den 31/1.
Nyss vaknat efter att ha jobbat natt, har en natt kvar sedan semester imorgon natt!

Ska väl ta och berätta vad som är en stooor förändring i mitt liv, eller min familj kommer att följa min framgång som blivande sjuksköterska.
Har fortfarande inte fårstått det, de ringde från högskolan i Torsdags em/kväll, frågade om jag var intresserad utav en reservplats på sjuksköterskeprogrammet i Gävle, med studieort Bollnäs.
Trodde först det var ett skämt! Frågade hur lång betänketid jag hade men lära bestämma mig på en gång.
Tackade självklart ja!
Så på Måndag ska jag kl 8 befinna mig på högskolan för att träffa någon som heter Marie, få en massa papper och sedan börjar första föreläsningen kl 8.30.
Kl 17 på Måndag ska jag träffa den som är kursansvarig och få ännu mera papper och få reda på mera grejer antar jag, de som jag ska gå med har hunnit gått 1 vecka.

Hur det blir med jobb å grejer, hur mycket kommer jag vara i skolan? hur mycket ska jag jobba på mitt schema?
Kan inte göra så mycket åt dessa frågor innan jag fått schemat på Måndag.
Träffade min chef i fredags och hon skulle hjälpa mig så mycket hon kunde, ska träffa henne igen på Tisdag efter att jag har fått mitt schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback