Fredag igen

Långt mellan gångerna man skriver! Har för en stund sedan lämnat Tindra på dagis, blir där till kl 15.00, jag ska försöka gräva mig ner i böckerna igen!
Igår köpte jag mig nya blommor till köket, 4 stycken och sedan 20 stycken tulpaner som nu pryder köksbordet.
På Måndag mellan 13-15 blir det möte med bemaningscenter och nån från HR, övertaligheten är nu ett faktum efter förhandlingen i går. Återstår att se vart man bli placerad nånstans då, det borde kunna bli klart nästa vecka.

Bara 1 vecka tills Thomas kommer hem nu, tiden har bara rusat iväg...men var väldigt långsamma när Tindra var så dålig!
Ev kommer han hem 1 vecka och sedan åker ner igen i 3 veckor, men ingenting klart ännu.

Skickade in ansökan som timmis igår på ungdomsboendet, får se om de hör utav sig.
Skulle vilja ha ett extrajobb här i stan, utan att behöva ta bilen och åka till Gävle.
Skulle vara underbart skönt att kunna jobba juni och juli här hemma någonstans och slippa ta bilen och dyra bensinkostnader, men min tjänst är ju på landstinget..så det visar sig förhoppningsvis nästa vecka vart jag blir placerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback