Ojj, väldigt längesedan!!

Gått flera veckor sedan jag uppdaterade här! Thomas är hemkommen från Kina, gick fort sista 2 veckorna innan han kom hem.
Hade tenta i fredags, hoppas på att jag klarade det...när jag själv räknade ihop så låg jag på gräsen till godkänt, tenta 1 ska jag göra den 8/6 och den måste jag verkligen börja plugga till snart!
Igår började kursen immunologi, och det var hur mycket som helst! Ska plugga det denna vecka, sedan på måndag börjar kurs 3.

Det är sista kursen inna sommarlovet!!
Som det verkar nu så kommer jag att vara inom vuxenpsykiatrin att jobba i sommar.
Känns helt okej då jag vart där tidigare innan jag var på BUP.

Huset håller på får en ny kostym, blir vitt med grått runt fönstren!

Våren är här och det har vart superväder de sista dagarna...blommor har börjats handlas!! *lovely*
vill köpa hängamplar att ha på både framsidan vid farstukvisten, men någon sådan har vi inte nu så det får väntas.
Till baksidan vill jag ha hängandes på altan, hade fina på bernö såg ja igår när jag var där och köpte pellargoner!

Gjode ett land till Tindra igår, sådde morötter där. Hoppas det kommer några!
Tänkte köpa några blommor oxå att sätta där.

Nä plugga och skicka in uppgifter är vad som står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback