Helgen är här..

och det betyder jobba för både mig och Thomas, han har 12 timmars lördag och söndag och jag själv börjar kl 14.00 idag.
Ska åka in till 13.30 för att träffa en person på HR, för att fylla i tjänstledigheten och ansökan om bidraget jag skulle få från landstinget.
Igår åkte jag till Falun med 8.35 tåget, hade på biblioteket där bokat ett studierum med dator..himla praktiskt!
Gjorde klart en gruppuppgift som vi skickade in.
Så nu är det den stora rapporten som vi skall försöka göra färdig, men det är inte lätt!!
Är så himla glad att denna kurs bara är på 5 veckor, skulle man ta bort sådana här saker skulle ssk utbildningen kunna vara 2 år!!
Den 23/2 börjar anatomi&fysiologi kursen.

Åkte hem igår med 16.35 tåget, var hemma 17.20 och Thomas&Tindra hämtade mig på stationen, hem och gjorde mat.
Sedan vid halv sju så började jag med en eng vetenskaplig artikel som skulle översättas.
Satt fram till halv elva...sedan var jag nära gråten!!! Usch va jobbigt det var! Har några meningar kvar som jag tänkte jag skulle hinna med under fm.

Får jag sem på söndag så ska vi till Falun och fortsätta plugga på denna rapport.

Ska bli otroligt skönt att från den 1/3 är jag helt tjänstledig, nu pluggar jag heltid och jobbar heltid!

Är inte klart med vart jag får min placering från den 1/4 än heller, men förhoppningsvis blir det klart snart!
Även fast jag ska vara tjänstledig så har jag en anställning inom landstinget och måste därför få en "placering" nånstans.
Har fått lämna in önskemål om placering. tror jag tog barnkliniken och akuten i första hand.
men tänk om man kunde få vara på förlossningen som undersköterska, dom finns ju kvar där....på BB har jag hört mig för och där finns det bara 2 undersköterskor kvar och de har knappt någon patientkontakt utan har mera hand om köket och sådana grejer, och det känns ju inte lockande precis.

Nu ska det duschas, äta frukost och sätta mig ner med den vetenskapliga artikeln!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback