Snön vräker ner

Söndag idag och helgen har sprungit iväg som alla andra helger!
Fredag kväll tog vi det lungt, slappade framför tv:n och åt popcorn, Felix kom i Torsdags så det blidde en hemmakväll tillsammans. Jag ledig för en gångs skull när Felix är här.
Lördag fm var det dags för Felix att ha träning på Jernvallen igen, han kom hem vid 13.30 tiden och då gjorde vi läxan.
jag försökte plugga lite, men kan väl inte påstå att  det gick superbra igår.

Kl 17 gick vi hem till Thomas jobbarkompis med familj, blev bjudna på mat och vin. Ungarna spelade Wii och kollade wild kids.
Strax efter 21.30 gick jag hem med barnen.
Nattade Felix strax efter 22.00 som skulle kliva upp 06.00 imorse för bandycup i Bollnäs.

Min vecka ser utsåhär: Måndag 10.00 vara i Falun på biblioteket för grupparbete
                                          Tisdag 6.45-15.00 Jobb
                                          Onsdag 8.30-15.00 Högskolan
                                          Torsdag Plugg Plugg Plugg
                                          Fredag Högskolan 13.00-17.00
                                          Lördag 6.45-16.00 Jobb
                                          Söndag 14.00-22.00


Är bestämt nu att jag tar helt tjänstledigt från den 1/3.
Förhoppningsvis får vi kanske reda på snart vart vi kommer att bli placerad på våra tjänster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback