Längesedan igen..

En vecka har gott sedan jag skrev igen men det är fullt upp här hemma. Förra helgen blidde vi inskrivna på barnkliniken, eller lördag rättare sagt, Tindra kräktes som sjutton och fick inte heller behålla medicinen mot urinvägsinfektionen, och den är viktig för henne med tanke på njuren.
Vä där fick hon dropp och sedan antiobiotika direkt i nålen 2 gånger per dygn, hela lördagen sov hon...när vi kom till barnkliniken hade hon 39.9 i feber.
Trodde vi skulle få åka hem på söndagen då hon piggnat på sig bra utav uppvätskningen med dropp, men läkaren tyckte att vi skulle vara kvar till minst Måndag med tanke på medicinen mot urinvägsinfektionen.
Blev utskrivna på Måndag vid lunch.

Mamma/mormor var så snälll att hon tog Tindra hem till sig på Måndag kväll så jag dels skulle få plugga men oxå sova, hade inte blivit många timmars sömn på barnkliniken!
Sov ut riktigt på Tisdagen och hämtade hem Tindra igen vid 13 tiden på onsdagen.
Pluggade mest den dagen och igår torsdag var jag i Bollnäs hela dagen fär 2 stycken seminarier.
Idag har det pluggast på fm, Tindra var på dagis till kl 15.00 idag!

ikväll blir det lets dance, vin och popcorn...imorgon utgång i Gävle med jobbet, kl 18 ska vi träffas på Å-krogen för mat, sedan blir det stand-up där kl 19.30 tror ja det var.
Och jag ska INTE ta bilen, utan jag ska parta imorrn! Tindra sover hos mormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback