svårt...

att hinna med allt! Nu ser man vad mycket enklare det är när man är två om allting i hushållet! Bara sånna småsaker som att plocka i och ur diskmaskin,ta reda på tvätt och tvätta, städa...ja en massa sånna saker!
Men jag kommer kanske in i det snart hur jag ska lägga upp det..=)

Imorse vaknde jag vid 05.30 av att det var blött i sängen, hade blivit en kissläcka från Tindra...bara att ta upp henne och riva ur sängkläderna, tindra somna om naturligtvis, men inte jag så kl 06.15 klev jag upp.

Lade in en maskin med tvätt redan kl 7 och plockade samtidigt ur diskmaskin, så dom två grejerna var klara redan kl 07.15!!

Var hemma vid 08 tiden, åt frukost och sms:ade med Thomas...
internettade, hängde tvätt och dricker nu kaffe och har gjort eld i kamnin.

Ska hinna med lite pluggande under fm, sedan dusch och hämta Felix kl 14.00. Tindra ska hämtas kl 16.00.

Fredag och Lördag ska det jobbas natt, Tindra ska då sova hos mormor.

Syrran ringde igår och ville att vi skulle kolla på en resa till Thailand...omkring den 1/3 nästa år...känns väldigt lockade, men klurigt med pengar...visst skulle vi kunna åka 2 veckor med drömmen är ju att kunna åka 4 veckor igen som sist, men det går ju inte med tanke på skolan för mig.
Så länge jag inte har praktik så kanske det skulle gå, för på ko lanta har dem ju learning center, var många som pluggade där.
Men just nu skulle det kännas helt okej att boka en resa för 2 kanske 3 veckor!!

Nää dags för plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback