Glömmer bort bloggen...

Skriver ju det mesta på facebook, så det känns som denna blogg kanske kommer att avvecklas inom kort!..Idag är det torsdag och jag ska jobba natt, var ett antal månader sedan jag gjorde det, men det ska väl gå.
Blir extra pengar till junilönen..=)..får ju min månadslön även i Juni men en vecka går bort eftersom jag börjar på mitt schema den 8/6. Känns underbart att jag har en tjänst och får månadslönen direkt i Juni, annars hade det blivit kämpigt med pengar i 2 månader...csn pengarna som kommer på måndag är ca 4200 kr=(

Schema och vart jag ska vara är klart, jag börjar den 8/6 och jobbar då ca 3 veckor innan jag ska ha 3 veckors semester...sedan ska jag jobba natt det mesta på schemat tills i slutet av augusti. Tror skolan börjar omkring den 24:e aug. Blir kvar inom vuxenpsykiatrin denna sommar.
Till nästa sommar kommer jag nog söka mig till sjukhusets övriga del...vart vet jag inte, men har ju gått 3 terminer av utbildningen och har väl lite mera kött på benen att söka mig till adelningar jag är intresserad utav. Skulle gärna vilja söka mig till BB/förlossning, neonatalen eller akuten. Min tillsvidareanställning har jag ju, men just nu ligger min tjänst vilande hos bemaningscenter eftersom jag pluggar och är tjänstledig i 3 år..så till varje sommar blir det som ett sommarvikariat för mig fast med månadslön..perfekt!!

Sommarplanerna än så länge är att den 5/7 åker vi till s-holm, bor en natt på scandic..kommer ner vid lunch tid och kommer att kolla runt på stan..äta middag ute på något mysigt ställe. Dagen efter börjas det med hotellfrukost och sedan bär det av mot grönan, där ska vi vara hela dagen..fram till ca 16 tiden, då ska vi ta oss till slussen för att åka på en 22 timmars kryssning.
Sedan blir det nog leksand och furuvik någon dag under sommaren.

Jag fick ju tyvärr flytta på min semester, så jag och Thomas har ca 1 vecka tillsammans..=(

Nu nu ska det hängas tvätt ute och jag ska klä på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback